https://open.spotify.com/playlist/3WNiRizdqFnlPjbfUO8m0y?si=cff1648e7770421d
Vissa hatar dom, andra älskar dom...
Jag hör till de senare!
Minns när denna premiärspelades i lägenheten vi då bodde i för 20år sedan, nerladdad med DC++ eller liknande..
Sett Eskilstunasönerna upprepade gånger på Peace & Love här i stan, missade deras sista spelning på Tele2 arena då jag låg hemma med biljett OCH magsjuka........
Hur var/är er relation till Kent?
Vissa hatar dom, andra älskar dom...
Jag hör till de senare!
Minns när denna premiärspelades i lägenheten vi då bodde i för 20år sedan, nerladdad med DC++ eller liknande..
Sett Eskilstunasönerna upprepade gånger på Peace & Love här i stan, missade deras sista spelning på Tele2 arena då jag låg hemma med biljett OCH magsjuka........
Hur var/är er relation till Kent?
Hatade Kent i lumpen när halva plutonen bodde i Insjön, Borlänge eller Gagnef och det var det enda som bönderna spelade. Sen kom "Röd" 2009 och då var det jag som gråtrunkade i duschen. För mig är det "synthkent" som är bra medan jag har väldigt svårt för det mesta fram innan just "Vapen och ammunition".
Jag lyssnar i princip bara på 70-talsrock, 80-tals metal och tidig "svartrock" (jävla namn) typ Sisters of mercy, Cure mm. Men Kent är sjukt bra, så de får gå med när vinylen snurrar. Jag lyssnar inte så mkt på släppen efter den där, även om det finns guldkorn där med. Men inget album slår "Isola".
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Sambon lyssnar mycket på Kent, aldrig riktigt fastnat själv. Men jag gillar Valborg som hon spelar ibland när vi bråkat.
Edit: det var visst Håkan Hellström
Edit: det var visst Håkan Hellström
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Sista turnén var grym!
Har varit fan länge
Min farmor, då 75 år, var med i Himmelstalund/Norrköping 23/11-02
Riktigt bra poporkester var hennes betyg. För övrigt är hon fortfarande i livet, överlevde en släng covid. Tveksamt dock om hon minns konserten.
Har varit fan länge
Min farmor, då 75 år, var med i Himmelstalund/Norrköping 23/11-02
Riktigt bra poporkester var hennes betyg. För övrigt är hon fortfarande i livet, överlevde en släng covid. Tveksamt dock om hon minns konserten.
Riktigt bra. Den samt - "Du och jag döden" är de bästa svenska plattor som har släppts.
Annars är jag alla-ätare. Just nu lyssnar jag på Hans Zimmer när jag jobbar lite.
Dock så varvar "Appetite for destruction" allt som har gjorts
Annars är jag alla-ätare. Just nu lyssnar jag på Hans Zimmer när jag jobbar lite.
Dock så varvar "Appetite for destruction" allt som har gjorts
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Kommer ihåg när pappa köpte den där skivan 
Tycker Kent har en hel del bra låtar, gillar ”egoist” som kom för några år sedan också
@AndersMalmgren hur fan kan man blanda ihop Kent och Håkan?
Tycker Kent har en hel del bra låtar, gillar ”egoist” som kom för några år sedan också
@AndersMalmgren hur fan kan man blanda ihop Kent och Håkan?
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
