2 219 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
hyra sänksåg i Lund
Cramo eller ramirent finns i Lund.thestaar skrev:
Är det bara några snitt så kan jag köra dem åt dig, bor också i Lund.
Tack för svar och väldigt mkt tack för ditt erbjudande! Har även mer grejer som ska kapas såsom täcksidor socklar o grejer, så ja kommer nog hyra en på Cramo, verkade inte som ramirent hade någon sänksåg om man kollade på deras hemsida iallafall.
tjaba, hyrde en festool idag av cramo och vill ha faktorn e på topp! Hehe, det var som att skära i smör med den maskinen, dock så blev det lite flisor i skarven oavsett vilken sida jag hade överst, kanske hade hjälpt om jag hade tejpat, men men flisorna syns inte då dom kommer ligga med kanten mot väggen och sen ska ju kakel på ded^_^b
Lite konstigt att ingen har rekommenderad att köpa egen.......... eller har jag hamnat på fel byggahus??? 
Det är ganska lätt hänt att det blir lite flisor, men som du säger hjälper det att tejpa. Det är även bra att backa med sågen. Dvs. du ställer in djupet på nån mm och sedan ritsar du ett spår i "backläget".
Det är ganska lätt hänt att det blir lite flisor, men som du säger hjälper det att tejpa. Det är även bra att backa med sågen. Dvs. du ställer in djupet på nån mm och sedan ritsar du ett spår i "backläget".
Klicka här för att svara