I Itaka #31 Medlem · Västernorrland · 142 inlägg 25 mar 2018 14:49 Itaka Medlem Västernorrland 142 inlägg 25 mar 2018 14:49 #31 Jessikaa skrev: Ska kolla datumet på tidningarna nästa gång jag kommer dit.. Angående plastmattorna skulle jag gärna riva ut dem (om jag får), men antar att det skulle bli för dyrt att fixa golvet.. Kolla med "Såpskurning" (Google). Inte dyrt, inte svårt och du slipper gå på gym!
Jessikaa skrev: Ska kolla datumet på tidningarna nästa gång jag kommer dit.. Angående plastmattorna skulle jag gärna riva ut dem (om jag får), men antar att det skulle bli för dyrt att fixa golvet.. Kolla med "Såpskurning" (Google). Inte dyrt, inte svårt och du slipper gå på gym!
I Itaka #32 Medlem · Västernorrland · 142 inlägg 25 mar 2018 14:51 Itaka Medlem Västernorrland 142 inlägg 25 mar 2018 14:51 #32 T Thomas_Blekinge skrev: Och jag hittade gamla tidningar (100 år) där man hade barbröstade kvinnor som reklam för gummigaloscher! Inget nytt under solen. Hittade själv en lokaltidning från den 2:e maj 1945 med huvudrubriken "HITLER DÖD".
T Thomas_Blekinge skrev: Och jag hittade gamla tidningar (100 år) där man hade barbröstade kvinnor som reklam för gummigaloscher! Inget nytt under solen. Hittade själv en lokaltidning från den 2:e maj 1945 med huvudrubriken "HITLER DÖD".