Hejsan. Tog över ett radhus som innehöll några tveksamma montage och delar.
Nedre badrummet har en blandare som sitter löst. Har aldrig ägnat mig något annat än att demontera samt spola och sedan montera avloppsrör.
Hur drar jag åt denna så den inte vrider sig? Tacksam för svar.

Mvh
 
  • Löst sittande badrumsblandare på handfat med droppar av vatten runt omkring.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Löst sittande blandare med synliga anslutningsslangar och monteringsdetaljer i badrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Löst sittande blandare med exponerad mutter och flexibla rör i radhusbadrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder

Bästa svaret

du vrider rätt blandaren och
du spänner muttern som syns på bild 2 o 3
 
  • Gilla
Roffe_riff
  • Laddar…
Den svarta plastmojängen måste nog pillas in mellan porslin och metallbrickan.
Protte
 
  • Gilla
Roffe_riff och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.