Hejsan. Tog över ett radhus som innehöll några tveksamma montage och delar.
Nedre badrummet har en blandare som sitter löst. Har aldrig ägnat mig något annat än att demontera samt spola och sedan montera avloppsrör.
Hur drar jag åt denna så den inte vrider sig? Tacksam för svar.
Mvh
Nedre badrummet har en blandare som sitter löst. Har aldrig ägnat mig något annat än att demontera samt spola och sedan montera avloppsrör.
Hur drar jag åt denna så den inte vrider sig? Tacksam för svar.
Mvh
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Den svarta plastmojängen måste nog pillas in mellan porslin och metallbrickan.
Protte
Protte
Klicka här för att svara


