Var förvånad över att min utedel till VP snurrade på glatt mitt i sommaren. Meddelande enligt bifogat. Jag provade ändra från 15 till 16 och den slutade…men vad betyder det? Inomhus är mer än 15C…och utomhus oxo…?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ingen som har någon bra idé? Min förbrukning utan värme på i juni månad var ca 400 kwh vilket jag tycker är ganska mycket med tanke på att vi inte varit där och inte haft värme på...det som går konstant är dock en ventilation i krypgrunden. OM den även avfuktar kan den ta uppemot 1 kwh per h, vilket är mycket och blir 24 kwh per dygn men den går verkar väldigt sällan gå på avfuktning så det bör inte vara orsake…men å andra sidan verkar det med en del undantag vara ett ofta ganska jämnt flöde över dagen (se bilder) så kanske är det trots allt avfuktaren….men ändå skumt att utedelen VP går?
Redigerat:
Produkter som diskuteras: "avfuktar"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden