Hej därute i sommarvärmen??
Ja var tog somman vägen? Har nyss börjat jobba efter en skön semester, allt vore ju perfekt men inte då, vi vill flytta till hus och det nu.!! Är det någon som vet om/var det finns tomter??? står from idag i tomtkön, men det kan ju dröja.... Vill ev ha ett Älvsjöhus men har ingen tomt, vill bo runt omkring Norrköping. Snälla hjälp!! kramiz!
 
En snabb sökning på Hemnet.se gav 10 träffar på tomter i Norrköping. Jag har ingen aning om var i Norrköping de ligger men de verkar ha bra storlek och ett reklativt hyggligt pris också.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.