Hej därute i sommarvärmen??
Ja var tog somman vägen? Har nyss börjat jobba efter en skön semester, allt vore ju perfekt men inte då, vi vill flytta till hus och det nu.!! Är det någon som vet om/var det finns tomter??? står from idag i tomtkön, men det kan ju dröja.... Vill ev ha ett Älvsjöhus men har ingen tomt, vill bo runt omkring Norrköping. Snälla hjälp!! kramiz!