Hej,
Vi har kontakt med ett par hustillverkare, många av dem vill signa ett avtal vid årsskiftet / mitten av januari.
De höjer även priserna för husen i februari.

Har någon koll på varför och om prishöjningarna gör det värt att signa inom tidsramen?
 
Hej, du kan nog räkna på en prishöjning i storleksordningen 50 000 - 100 000.
 
Alla hustillverkare som jag vet har delat upp prishöjningarna i fyra delar under året.
Då har dom alltid en prishöjning på gång om någon månad som dom kan säga skriv på nu för sen blir det dyrare.
 
  • Gilla
Skåning82
  • Laddar…
Det är ju ett sätt för dom att pressa dig som köpare att skriva på snabbt.
 
  • Gilla
Skåning82
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.