1 388 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Hustillverkare och avtal
Hej,
Vi har kontakt med ett par hustillverkare, många av dem vill signa ett avtal vid årsskiftet / mitten av januari.
De höjer även priserna för husen i februari.
Har någon koll på varför och om prishöjningarna gör det värt att signa inom tidsramen?
Vi har kontakt med ett par hustillverkare, många av dem vill signa ett avtal vid årsskiftet / mitten av januari.
De höjer även priserna för husen i februari.
Har någon koll på varför och om prishöjningarna gör det värt att signa inom tidsramen?
Alla hustillverkare som jag vet har delat upp prishöjningarna i fyra delar under året.
Då har dom alltid en prishöjning på gång om någon månad som dom kan säga skriv på nu för sen blir det dyrare.
Då har dom alltid en prishöjning på gång om någon månad som dom kan säga skriv på nu för sen blir det dyrare.
Moderator
· Stockholm
· 57 801 inlägg
Det är ju ett sätt för dom att pressa dig som köpare att skriva på snabbt.
Klicka här för att svara
