Hej Anne, vi var in i ett Ägir i Södertälje. Men det var ett redan byggt hus. Vi hade tur att genom bekantas bekanta få gå in ett. Förhoppningsvis kan du genom säljaren få napp på ett Ägir som är under uppbyggnad. Det var på det viset vi kunde få gå in ett Ymer hus.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.