Hej alla!

Finns nåt rekommenderat mått på vilken höjd man sätter hussiffror?

MVh
Bambi
 
Även om vi lever i standard-fanatiska Sverige så hoppas jag att en sådan rekommendation inte finns.

Siffrorna borde sitta på en plats väl synlig från både person- och lastbil som befinner sig på gatan. (Ambulans/Brandbil)
 
Ja förhoppningsvis sätter du dom på den höjd du själv tycker att det passar in på.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.