B Bambi #1 Medlem · 1 450 inlägg 31 jul 2009 09:57 Bambi Medlem 1 450 inlägg 31 jul 2009 09:57 #1 Hej alla! Finns nåt rekommenderat mått på vilken höjd man sätter hussiffror? MVh Bambi
M molarin #2 Medlem · Västra Götalands län · 130 inlägg 31 jul 2009 10:04 molarin Medlem Västra Götalands län 130 inlägg 31 jul 2009 10:04 #2 Även om vi lever i standard-fanatiska Sverige så hoppas jag att en sådan rekommendation inte finns. Siffrorna borde sitta på en plats väl synlig från både person- och lastbil som befinner sig på gatan. (Ambulans/Brandbil)
Även om vi lever i standard-fanatiska Sverige så hoppas jag att en sådan rekommendation inte finns. Siffrorna borde sitta på en plats väl synlig från både person- och lastbil som befinner sig på gatan. (Ambulans/Brandbil)
Benny_o_Lina #3 Medlem · Skåne · 1 003 inlägg 31 jul 2009 21:31 Benny_o_Lina Medlem Skåne 1 003 inlägg 31 jul 2009 21:31 #3 Ja förhoppningsvis sätter du dom på den höjd du själv tycker att det passar in på.