Jag bytte till piratvarianten på min 330x från 2013. Betydligt billigare och den klipper numera i en evighet utan att ladda.jgustav skrev:
Men man får fula sig lite om man har en 330x från för 2014.
Jag gjorde ett försök till en beskrivning här:
Www.tna.se
Klicka här för att svara


