Min klippare har låst sig verkar det som, när jag öppnar luckan så står det bara Automover och kommer inte vidare till lösenordet. Inget händer alls

När jag tar knäpper på av o på knappen händer inget alls, har tagit ut strömmen till laddaren.
Det står fortfarande Automover när jag stänger av med knappen.

Någon som har en bra lösning?

Mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.