Min klippare har låst sig verkar det som, när jag öppnar luckan så står det bara Automover och kommer inte vidare till lösenordet. Inget händer alls
När jag tar knäpper på av o på knappen händer inget alls, har tagit ut strömmen till laddaren.
Det står fortfarande Automover när jag stänger av med knappen.
Någon som har en bra lösning?
Mvh