13 610 läst ·
32 svar
14k läst
32 svar
Husqvarna 420 motorproblem?
Hej,East72 skrev:
Jodå det finns allt som behövs. Nu för tiden har jag till och med startat en firma och har en webshop där allt finns tillgängligt!
När detta kugghjul är utslitet så är det dags att göra en helrenovering, för i alla dessa motorer så blir också hjulaxeln utsliten för att hjullagren sitter för nära varandra från början. Även andra kugghjul börjar ofta bli slitna.
Så med dessa delar så får man en motor som är bättre än den nyaste versionen som Husqvarna säljer, till en rimlig kostnad!
Kolla in:
Klipparservice
Efter lite googlande förut så hittade jag faktiskt hemsidan och hade beställt ett kit innan du svarade på kommentaren 😄 vilken grej! Så nu är det bara att vänta på posten 😄👍🏻G GordonE skrev:Hej,
Jodå det finns allt som behövs. Nu för tiden har jag till och med startat en firma och har en webshop där allt finns tillgängligt!
När detta kugghjul är utslitet så är det dags att göra en helrenovering, för i alla dessa motorer så blir också hjulaxeln utsliten för att hjullagren sitter för nära varandra från början. Även andra kugghjul börjar ofta bli slitna.
Så med dessa delar så får man en motor som är bättre än den nyaste versionen som Husqvarna säljer, till en rimlig kostnad!
Kolla in:
Klipparservice
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Husqvarna Automower 420 löser ut säkring
Robotgräsklippare -
Äldre kylskåp/frys Husqvarna Electrolux- modell QT4209RW
Vitvaror -
husqvarna 420 automower roboten lämnar laddstation efter att den dockat
Robotgräsklippare -
Husqvarna automower 420 display fel ?