2 461 läst ·
24 svar
2k läst
24 svar
Husqvarna 330x batteri fel
Du har inte provat din klippare i hans laddare om det blir nån skillnad?
Tänker så man kan utesluta laddstation isåfall.
Programvara löser väl bara serviceställen, tror man behöver nån specialprogramvara.
Tänker så man kan utesluta laddstation isåfall.
Programvara löser väl bara serviceställen, tror man behöver nån specialprogramvara.
Alla som har problem har 430x prgvara. Ingen verkar ha 330x. Men jo skall prova i hans vid tillfälleK Kent-Ag3nt skrev:
Gör det, är ändå högst intressant och veta. Får väl bli att köpa orginalbatterier annars.
Exakt det jag gjorde nu för en stund sen, minus-sidan är helt kolsvart. Så nu ska jag jaga en ny kabel för test.G GordonE skrev:
https://www.gplshop.se/sv/kablage-laddkontakt-inkl-kapa-3K Kent-Ag3nt skrev:
Nu va jag nere och köpte en ny kabel med bläck, 300 spänn fick jag ge för en sprillas ny orginal haha! Blev sjukt förvånad men nu fungerar det igen. Allt gott!
Snyggt! När jag tittade närmare på min såg jag att den var klämd från fabrik, så den var lite platt på ett ställe. Jag skarvade med en egengjord stump, men skickade tillbaka mina piratbatterier och beställde några andra, så jag vet inte om det fungerar förrän de nya har kommit. Spännande!K Kent-Ag3nt skrev:
Skönt att det löste sig för dig. Bra jobbat, och tack för att du delade med dig!
Förresten, var kan man köpa original för 300 kr?
Klicka här för att svara