1 777 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Husqvarna 220 AC driftinfo
Hej,
Har en 220 AC 2013 och försöker få lite koll på vad den sysslar med.
Gick in i "0" för att kika lite, söktiderna som man kan se, antar jag är hur lång tid Torsten tar på sig för att hitta hem? Ligger nu på låga siffror, ju lägre desto bättre?
Det som förbryllar mig är infon första sidan på "0" ger mig.
Laddningar OK 1446, inga konstigheter.
Effektivitet 0% .. what?
Sökning 10%.
Hur kan effektivitet vara på 0? Det torde då innebära att Torsen inte klipper något alls, vilket han gör.
Är det jag som yrar eller är det klipparen som inte loggar effektiviteten som den ska?
Torsten har programversion 2.8, finns det nyare och i så fall, är det någon skillnad så att det är värt att lämna in för en uppgradering?
Har en 220 AC 2013 och försöker få lite koll på vad den sysslar med.
Gick in i "0" för att kika lite, söktiderna som man kan se, antar jag är hur lång tid Torsten tar på sig för att hitta hem? Ligger nu på låga siffror, ju lägre desto bättre?
Det som förbryllar mig är infon första sidan på "0" ger mig.
Laddningar OK 1446, inga konstigheter.
Effektivitet 0% .. what?
Sökning 10%.
Hur kan effektivitet vara på 0? Det torde då innebära att Torsen inte klipper något alls, vilket han gör.
Är det jag som yrar eller är det klipparen som inte loggar effektiviteten som den ska?
Torsten har programversion 2.8, finns det nyare och i så fall, är det någon skillnad så att det är värt att lämna in för en uppgradering?
Klicka här för att svara