Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Bygger ett eget litet hus i norra bohuslän. Det mesta från grund och markarbeten till snickra och måla tänker jag ge mig på själv med lite hjälp från nära och kära.

Har en hemsida på www.husetvidhavet.se och får se om jag orkar blogga OCKSÅ. Byggahus.se besöker jag så gott som dagligen så det är väl inte omöjligt...

:cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.