Ska eventuellt borra brunn och dra in permanent vatten i stugan. Idag har vi endast sommarvatten. När grävare ändå är på plats funderar jag på om det även är läge att fixa till entren. Hur vet jag dock inte riktigt. Höjdskillnaden är kanske lite svår att se på bilden. Först är det dock en trapp ner till några stenplattor, och sen en trapp upp igen till inglasningen. Hade varit schysst att få till en vettigare entre. Ska man bygga ett stort trädäck framför inglasningen och på så sätt bygga bort lite av höjdskillnaden? Eller finns det ett bättre sätt?