30 956 läst ·
105 svar
31k läst
105 svar
"Husdrömmar" i SvT, varning för skilsmässa
Socialporr, husdrömmar är ett brett begrepp tydligen, att köpa och renovera eller hitta rätt hus med rätt lgh. Att hon blev sjuk var ju en slump.Stefan N skrev:
Mest tragiskt var första att när han slet med bygget fixade hon en ny man.
Redigerat:
Jag tycker jäkligt synd om killen. Han fick slita på med allt, medans hon bara brydde sig om sig själv. Mer egoistisk människa får man leta efter. Riktigt osympatisk. Dessutom toppade hon det med att vara otroligt impulsiv och oberäknelig. Hoppas han hittar någon bättre.
I stor delar håller jag med Anna1984, Man fick en skum känsla av att han utnyttjades. Kändes inte riktigt friskt att renovera hus i den takten, som denna familj gör. När skall man leva innan man ligger där med näsan i vädret?
Det är ju TV så det finns en viss risk att SVT valt att vinkla på ett visst sätt.
Det är ju TV så det finns en viss risk att SVT valt att vinkla på ett visst sätt.
Usch, fick faktiskt lite ont i magen av det senaste programmet. Kändes som det var för lite fokus på barnen i allt flyttande, renoverande och pyntande. Men som sagt, kanske framställt på så sätt...
Oavsett, var på väg att stänga av då jag mest bara kände olust... Är allt lite besviken på programmet, skulle vara mkt mer intressant med större fokus på husen och ffa själva byggprocessen.
Oavsett, var på väg att stänga av då jag mest bara kände olust... Är allt lite besviken på programmet, skulle vara mkt mer intressant med större fokus på husen och ffa själva byggprocessen.
Det är hus och drömmar så det är bra att höra lite runt. I repris nu.
Hon reste till Indien utan honom och kom till insikt direkt när hon kom hem, om att skiljas. Lärdom: Släpp inte ut frun på vift och ta inga beslut direkt efter en resa. Men fick cancer och ångrade sig, ville att han skulle bo kvar och ändrade sig igen.
Smaken är som baken, jag gillade båda.
Slog upp dom, hon bor ensam och han bor med en ny, så man kan undra hur det är redigerat.
Hon reste till Indien utan honom och kom till insikt direkt när hon kom hem, om att skiljas. Lärdom: Släpp inte ut frun på vift och ta inga beslut direkt efter en resa. Men fick cancer och ångrade sig, ville att han skulle bo kvar och ändrade sig igen.
Slog upp dom, hon bor ensam och han bor med en ny, så man kan undra hur det är redigerat.
Redigerat:
Redigerat? Jag är inte det minsta förvånad över att han har lättare att hitta än ny partner än henne...IngMatt skrev:Det är hus och drömmar så det är bra att höra lite runt. I repris nu.
EDIT: Fast vad menar du egentligen att han har träffat någon ny? Han är skriven på en adress där det bor två andra tjejer. Förmodligen hyr han i andra hand. Tror inte han har träffat två tjejer
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 8 669 inlägg
Uppföljning om avsnitt fyra, huset i Täby: http://www.byggahus.se/bygga/vi-inte-fick-veta-om-familjen-leydners-losvirkesbygge