30 954 läst ·
105 svar
31k läst
105 svar
"Husdrömmar" i SvT, varning för skilsmässa
bank(a) bäver, sorry
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 8 668 inlägg
Är det bara killar som får svara här? Jag tänker på frågan, "har det frestat på med frun/sambon". Om det har frestat på med mannen då?
Har nu kollat avsnittet på play....väldigt mycket tjat om att fullborda "deras" drömhus, och svårigheterna med det efter att man delat på sig.........men han byggde som en tok och hon valde en badrumskran och gick på skolavslutning...dåligt vinklat av SVT...eller så kan jag oxå bygga ett 12mille hus......:x
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Lite sent kommenterat, men en "sambo" kan varaMarlen Eskilsson skrev:
en kvinna
en man
en get
en iller
en pelargon
en neontetra
osv, om vi nu för enkelhets skull skall inskränka oss till monogama förhållanden.
Ofta ser man saker ur sitt eget perspektiv, så då blev det först "frun" för TS.
Administrator
· Skåne
· 8 668 inlägg
Se det som ett tips. Vill man ha många som deltar i omröstningen så är det bra att inkludera båda könen eller att vara könsneutral.
Blev inte tidelag förbjudet per 1januari?KnockOnWood skrev:
