Har det frestat på med frun sambon?

  • Vi skiljdes

    0 Röster 0,0%
  • Det kom efter

    0 Röster 0,0%
  • Antal röster
    19
Är det isåfall Stibor 90 + intimitetspåslag dom kör med då?
 
bank(a) bäver, sorry:o
 
IngMatt
mexitegel skrev:
Jag fattar inte omröstningen, är det allmänt om det knakat med frugan någongång eller om huset varit orsaken till att det knakat???
Husbygget
 
IngMatt
KnockOnWood skrev:
Min fru höll på att dra med bankmannen.

Vilken/vilka rutor skall jag kryssa i?
Ja det var jobbigt
 
IngMatt
Jag arbetar med TVn på. Arkitekten sa att skilsmässor är vanliga.

Vilka snickare har råd med ett maffe-hus, han är byggmästare.
 
En som vanligt intelligent diskussion på Flashen.
 
Du menar att den varit bättre här i den här tråden?
 
Är det bara killar som får svara här? Jag tänker på frågan, "har det frestat på med frun/sambon". Om det har frestat på med mannen då?
 
  • Gilla
cust3000 och 3 till
  • Laddar…
Korvgubbe
Är det verkligen så omöjligt för dig att föreställa dig att även en kvinna kan ha en fru?
 
haha, just det. Jag tycker det är omodernt att vi inte diskuterar att mannen i huset tycker det är jobbigt att (den andra) mannen renoverar huset hela tiden. Skärp dig Korvgubbe.
 
Har nu kollat avsnittet på play....väldigt mycket tjat om att fullborda "deras" drömhus, och svårigheterna med det efter att man delat på sig.........men han byggde som en tok och hon valde en badrumskran och gick på skolavslutning...dåligt vinklat av SVT...eller så kan jag oxå bygga ett 12mille hus......:x
 
Marlen Eskilsson skrev:
Är det bara killar som får svara här? Jag tänker på frågan, "har det frestat på med frun/sambon". Om det har frestat på med mannen då?
Lite sent kommenterat, men en "sambo" kan vara
en kvinna
en man
en get
en iller
en pelargon
en neontetra
osv, om vi nu för enkelhets skull skall inskränka oss till monogama förhållanden.

Ofta ser man saker ur sitt eget perspektiv, så då blev det först "frun" för TS.
 
Se det som ett tips. Vill man ha många som deltar i omröstningen så är det bra att inkludera båda könen eller att vara könsneutral.
 
KnockOnWood skrev:
Lite sent kommenterat, men en "sambo" kan vara
en kvinna
en man
en get
en iller
en pelargon
en neontetra
osv, om vi nu för enkelhets skull skall inskränka oss till monogama förhållanden.

Ofta ser man saker ur sitt eget perspektiv, så då blev det först "frun" för TS.
Blev inte tidelag förbjudet per 1januari?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.