Jag har byggstart på ett litet fritidshus i lösvirke.
Jag hör mig nu för med närliggande små byggfirmor som kan hjälpa mig med bygget Från börjsn va det tänkt att en vän skulle hjälpa mig med bygget mwn ändras2 mig då det är aldeles för mycket jag måste tt mig un i. Så till mina funderingar.
Vad menade igentligen att arbetet utföras på löpande räkning. Vad är positivt och negativt med det?
Kan jag be ett byggföretag att vara huvudantrepenör och stå gör målningen och köksdörren och golvläggningem själv?
 
FÖRTYDLIGANDE: Kan jag be ett byggföretag att vara huvudantrepenör samtidigt som jag själv stå för målningen innomhus och golvläggningem själv? Och ev själva köksdörren själv)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.