Hus byggt 1909. På stenfot. Borde väl betraktas som en krypgrund ? Tyvärr så bör nog golv och VA bytas ut. Min fundering är hur jag ska isolera när jag nu ändå gör detta. PU-skum ?
Installera avfuktare tror jag även kan vara klokt.

Någon som har tips och råd i dessa frågor?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.