Är det full ståhöjd på vinden ?
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Är det full ståhöjd på vinden ?
Ja om du ser min bild i första inlägget så är det alltså inträtt mellan de två armarna på takstolen som nästan är vertikala. Drygt 3m brett i en ganska skarp vinkel.
 
Kan det inte vara så att man sökt ett bygglov för förstärkning av takstolarna för att kunna inreda vinden?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.