Låter ju bra, var väl inte mer än några meter ner till berget. Det lät ju på Janne som att pumpen skulle klara båda, men det är ju säkrast att dubbelkolla. Jag är också inne på bergvärme, känns lindrigare än jordvärme då all kabel ska grävas ner. Sen ska man ju inte t.ex köra skoter där man grävt ner jordvärme pga tjälen. Cecilia ska kolla med Umeå Energi vad dom säger angående bergvärme.

Vi är med på lappli, man kan ju inte bli dummare ;)

God Kväll !

Då ringer jag till Leffe på LB-hus i morgon och säger att träffen blir 18.30 (3/2), ska vi ta den på samma ställe ?
Lappli låter bra, så oxå hjälp med grunden till garaget(säger jag tessan)....oj va svårt allt är... ???
Sov gott

Hej alla duktiga husbyggare ;D

Smålandsvillan bygger inte här uppe tyvärr >:(

Bra jobbat med garage och lapplihus- vi är intresserade av allt i den här djungeln. Jag har pratat med Leffe på LB om visningshus i Umeå. Jag återkommer med info om detta...

Hej allihopa!
Jag var och lämnade brevet från Skidsta till röbäckarna.Såg sedan att alla verkar ha fått ett redan, så nu har ni två....Olle. :o

Hej!

Har pratat med Leif från Lb idag, det finns en jorduggla i Hissjö för dem som är intresserade. Visningen är tisdag 1/2 efter kl 15. Jag ska ringa till de som bor där och bestämma en tid. Anneli tyckte att 17.30 var en bra tid. Finns det fler intresserade så hör av er till mig.

Mötet med Lb-hus blir 18.30 3/2 på samma plats som förra gången.

/ Tessan

Hallå!

Vi är med på lbhus-mötet den tredje! Kan bli intressant. Vad gäller mötet med Lapplihus så tror jag att vi skippar det. Har lite problem med barnvakt. Det gäller även Hissjötitten på Jordugglan. Vi får väl höra med er som ska dit om det var något av intresse ;)!

Vi hörs!

Hej !

Träffen med LB-hus blir i den andra lokalen på paletåvägen(det andra tornet som är blått).
/ Tessan

För information

Såg att vår gata kommer att heta Sandåsbergsvägen och vi på 1:96 får nr. 5. ;)

Jag pratade med Micke på Lapplihus idag och vi bestämde träff på måndag 31/1 kl. 18 i Bullmark. Han kan ta emot 4 par då utrymmet är begränsat. Om vi är fler än 4 par så kanske vi kan skicka en per hushåll. Alternativet är att vi bokar upp en dag till.

Jag och Jenny kan tänka oss att bara en av oss åker, då slipper vi dessutom ordna barnvakt . Hör av er så vi kan kolla hur många vi blir.

/Henrik

Hej !

Vi (nån av oss) hänger gärna med till Bullmark på måndag..

Hej!
Det är även visning på skidstahuset blåsippan i Ö-vik kl.18.00 på måndag.

Vi kommer att åka... likaså Ulle, Olle och Julia. är det någon mer som vill följa??

Trevlig helg!!

Hej!Vi följer gärna med till bullmark ( en av oss), Jätte sugen på att fara till Ö-vik...vi får dela på oss.
Pratade med Handelsbanken idag, och hon hälsade att alla var välkommna att höra av sig, om man vill jämföra med sin egen bank, diverse saker... Camilla Jönsson i stan, hon var trevilg.

hej!!

vi vill bygga ifrån plushus !!!!!
är dom verkligen så billiga?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.