14 154 läst ·
202 svar
14k läst
202 svar
Hus i yttersjö!!
När det blev tal om Lycksele så vaknade jag till... ;D
Kollade lite i deras "showkalender".
Finns ju faktiskt mycket att välja på under hösten, om det nu är då vi ska åka dit.
Jag lägger nog min röst på Wallmans eller Galenskaparna. Men som sagt vi måste ju komma överens om ett datum.
Angående lördag så kommer vi med hela familjen, ser fram emot din dans Anneli.
Kollade lite i deras "showkalender".
Finns ju faktiskt mycket att välja på under hösten, om det nu är då vi ska åka dit.
Jag lägger nog min röst på Wallmans eller Galenskaparna. Men som sagt vi måste ju komma överens om ett datum.
Angående lördag så kommer vi med hela familjen, ser fram emot din dans Anneli.
halloj!
vi kommer
vi kommer
Hej,
Vi kommer också
Vi kommer också
Hej!
Vi kommer på lördag, hela familjen! Visst blir det fler barn också?
Vi ses då!
Vi kommer på lördag, hela familjen! Visst blir det fler barn också?
Vi ses då!
Jepp, idag har det påbörjats...
Vi var på plats 06:25 i morse och då var lastbilarna med vårt hus redan där...
Under de första timmarna så restes hela nedrevåningen och det var kul att vara på plats och se hur huset växte upp.
Ska ut på plats i eftermiddag och se hur långt de har hunnit.
Signar verkar stabil på byggställningarna!
Vi var på plats 06:25 i morse och då var lastbilarna med vårt hus redan där...
Under de första timmarna så restes hela nedrevåningen och det var kul att vara på plats och se hur huset växte upp.
Ska ut på plats i eftermiddag och se hur långt de har hunnit.
Signar verkar stabil på byggställningarna!
Hej!
Man kan inte bli annat än avundsjuk, Johan och Stina! Så spännande! Det känns allt för länge till den 23:e augusti..
Vi kanske ses där ute.. måste ju ut och se skapelsen.
Man kan inte bli annat än avundsjuk, Johan och Stina! Så spännande! Det känns allt för länge till den 23:e augusti..
Vi kanske ses där ute.. måste ju ut och se skapelsen.
Hej allihopa,
vi har kommit på en grej. Eftersom vi alla har så fullt upp med byggandet under hösten och vi inte kan hitta en helg som passar oss alla så satt vi nu och diskuterade om vi inte skulle fira nyårsafton i Lycksele. Vad tycker ni om det förslaget?
/ Ulle, Olle, Anneli och Erik
vi har kommit på en grej. Eftersom vi alla har så fullt upp med byggandet under hösten och vi inte kan hitta en helg som passar oss alla så satt vi nu och diskuterade om vi inte skulle fira nyårsafton i Lycksele. Vad tycker ni om det förslaget?
/ Ulle, Olle, Anneli och Erik