4 693 läst ·
43 svar
5k läst
43 svar
Hus i Önneröd Landvetter
Ja det blir bråttom, idag la de beställning på husleverans v22 tom. Har det pratats något om kvalitetsansv? Är på jakt och måste förmodligen hitta ngn innan jag lämnar in bygglov (nästa vecka). När skulle ni få offert från grävarn förresten, nämde han ngn tidpunkt, jag skulle ju träffa han på annandagen. Hoppas på ngn form av offert från killen som kikat på mitt. /Ricky
Jag fick tag på en KA hos SG-kosnult tror jag dom hette... pris 12ksek.
Grävarn skulle skicka offert inom ett par veckor har jag för mig. Jag ska även ta dit en marksnubbe som jobbar åt Onsalavillan i nästa vecka så får jag se vad det kan gå på?!
Har Lappli framme bygglovshandlingar så snabbt som till nästa vecka?? Huamej vad det går undan för en del nu!!
Grävarn skulle skicka offert inom ett par veckor har jag för mig. Jag ska även ta dit en marksnubbe som jobbar åt Onsalavillan i nästa vecka så får jag se vad det kan gå på?!
Har Lappli framme bygglovshandlingar så snabbt som till nästa vecka?? Huamej vad det går undan för en del nu!!
Jag har för mig att tomt nr. 13 fick runt 140-150ksek från Bengan...
För min del var det mellan tummen och... ca. 100ksek. Fundrar på om det skulle gå att fixa fram en grävare som fixar min tomt för 50-75ksek men det varkar förb. svårt.
EDIT:// Förresten, tomt nr. 14 skulle Bengan fixa till...
För min del var det mellan tummen och... ca. 100ksek. Fundrar på om det skulle gå att fixa fram en grävare som fixar min tomt för 50-75ksek men det varkar förb. svårt.
EDIT:// Förresten, tomt nr. 14 skulle Bengan fixa till...
Hjälp, jag som har haft någon form av riktmärke på drygt 1000 kr/m2 inklusive markarbete och sedan har jag lagt till lite extra för jobbig tomt. Priserna verkar ha gått upp ordentligt om det stämmer som du säger. Fast man får väl vänta tills offerterna kommer in innan man blir ordentligt sur. Jag har hört priser på maskiner på ca 1000 kr i timmen och även om detta är gamla priser blir det en förfärlig massa timmar, även om man räknar med fyllor, makadam etc. Det kanske slutar med spade och skottkärra.
.