Gå in i avancerat läge och bifoga bilden.Skala ner den till max 640x480 och se till så att den inte överstiger 100Kb innan..Kan dock vara lite mongo i början, tex så visas inte bilden när man förhandsgranskar inlägget(inte för mej iaf)
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nerskalningen sker numera automatiskt. Du behöver alltså inte skala ner bilden själv först innan du laddar upp den.LLLVäxjö skrev:
Bilden nedan är på 1504x1000 pixlar och 438 kb som original. I nerskalat format blir bilden 640x426 pixlar och 23 kb.
Klicka här för att svara
