Hej
Hur viktigt är det att få bort golvlimmet från en plastmatta innan man flytspacklar in värmeslinga?
Jag har skrapat, slipat, hyvlar, svurit och fått bort nästan allt men det är fortfarande en del lim kvar på spånskivorna.
Måste det vara "trärent" eller är det ok med lite limrester kvar?
-/Christian