23 780 läst ·
21 svar
24k läst
21 svar
hur veta om 150 eller 160cc?
Sida 1 av 2
Hej på er,
ska beställa en ny blandare med slang mm. (FM Mattson 9000E). Den är på 160cc men jag har ingen aning om vad min existerande blandare är på. Någon som vet om det finns någon betäckning jag kan kika efter? Den existerande är en äldre modell av FM M.
Tack för all hjälp!
ska beställa en ny blandare med slang mm. (FM Mattson 9000E). Den är på 160cc men jag har ingen aning om vad min existerande blandare är på. Någon som vet om det finns någon betäckning jag kan kika efter? Den existerande är en äldre modell av FM M.
Tack för all hjälp!
Produkter som diskuteras: "skjutmått"
Skjutmått
Skutmått, också känt som djupmått, är ett mätverktyg som används för att mäta djupet på hål, spår eller andra öppningar. De kan också användas för att kontrollera avståndet från en kant till ett invändigt ställe som är svårt
Läs mer
Ok, nu läste jag Alla svaren...vänsterkant-vänsterkant på vattenrören ger 4.2 (?) cm. Mätte också på blandaren och samma mått där mellan förslutningen som sitter på ovansidan. Men 150/160 är ju kubik centimeter. Vi pratar äpplen och päron här. Eller så finns ett till mått jag ska multiplicera 4.2 cm med för att få cc (kubik cm)...

Då har du en sådan eller