Krilleman
Det börjar bli olidligt varmt.

Vem kommer gå "segrande" ur detta när sommaren är slut? 40,3 tror jag inte håller så länge...

Ära och berömmelse står självklart till vinnarens förfogande!
 
  • 1405867110806.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Oj! Här i Skåne blåser det. Bara 21.
 
Här är det 26 grader inomhus och 25 ute
 
29 inne
25 ute.

Svettas...
 
Nu är det uppe i 27, inne (Med korsdrag genom lägenheten)
 
Här är 24 ute nu, 26 inne (vädrar).
 
Runt 27-28 grader här, helt underbart, några grader till hade inte skadat, pysslat utomhus hela dagen, grillat och tagit några öl, kan det bli bättre semester!
 
  • Gilla
Sir Duke och 1 till
  • Laddar…
27 ute och 22 inne
 
Måste fråga, 40 grader i skuggan eller solen? Enligt wikipedian är värmerekordet i sverige 38 grader.
Och sitter termometern på kall eller varmvattenrör?
 
Ligger på konstant ca 25.
 
Tänk om det kunde vara så här fint i 6 månader till:):):)
 
  • Gilla
bjoar564 och 2 till
  • Laddar…
Luftkonditioneringen håller lagoma 17 grader inne, ute är det 24 :D
 
  • Gilla
stefancrs
  • Laddar…
Du kommer bli förkyld! :D
 
Mitt på dagen klättrade utetermometern upp till 30,2°C, men sedan sjönk det vid femtiden till
P1000284 (Large).JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


De där 40 graderna tror jag inte på, erkänn att det är fejkat Krilleman!
Var bor du förresten?

PS
Måste erkänna att jag körde värmepumpen på kylning idag, för tredje gången i år :x
 
krilleman_215 skrev:
Det börjar bli olidligt varmt.

Vem kommer gå "segrande" ur detta när sommaren är slut? 40,3 tror jag inte håller så länge...

Ära och berömmelse står självklart till vinnarens förfogande!
Sätt sensorn i skuggan istället, meningslöst att mäta temperaturen i solen.
 
  • Gilla
Ewald
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.