Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Oj! Här i Skåne blåser det. Bara 21.
Renoverare
· Stockholm
· 20 214 inlägg
Här är det 26 grader inomhus och 25 ute
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
29 inne
25 ute.
Svettas...
25 ute.
Svettas...
Renoverare
· Stockholm
· 20 214 inlägg
Nu är det uppe i 27, inne (Med korsdrag genom lägenheten)
Här är 24 ute nu, 26 inne (vädrar).
Måste fråga, 40 grader i skuggan eller solen? Enligt wikipedian är värmerekordet i sverige 38 grader.
Och sitter termometern på kall eller varmvattenrör?
Och sitter termometern på kall eller varmvattenrör?
Renoverare
· Stockholm
· 20 214 inlägg
Du kommer bli förkyld! 
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Mitt på dagen klättrade utetermometern upp till 30,2°C, men sedan sjönk det vid femtiden till
De där 40 graderna tror jag inte på, erkänn att det är fejkat Krilleman!
Var bor du förresten?
PS
Måste erkänna att jag körde värmepumpen på kylning idag, för tredje gången i år :x
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
De där 40 graderna tror jag inte på, erkänn att det är fejkat Krilleman!
Var bor du förresten?
PS
Måste erkänna att jag körde värmepumpen på kylning idag, för tredje gången i år :x

