Håller på med ett utekök och ska oljebetsa stommen, har en oljebets från Herdins som heter mörk ek. Skulle vilja spä den för att inte få den så skarp och mörk. Stommen är i tryckt så betsen är endast för utseendets skull.

Med vad späder jag en oljebets?

/ Henrik P
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.