Undrar om jag kan betsa i ett kallgarage där det för stunden är temp på 0-5grader.
Det är Herdins Oljebets, och det står inget på burken om temperaturer, varken vid förvaring eller torktid.
Innehåller: Pigment, destillat (petroleum), vätebehandlade lätta
Om ja, hur mycket påverkas torktiden?