Hej!
Har en liten fundering:
Ska lägga vanlig hederlig plastmatta på vägarna, sen blir det ett vanligt elit innertak, men hur tätar man egentligen i skarven mellan mattan(väggen) och takskivan, (det blir ju en glipa där som täcks av en list), tänkte när det blir långa heta duschar så vattenångan fyller hela rummet
Hoppas ni förstår hur jag menar