Hej!

Har en liten fundering:

Ska lägga vanlig hederlig plastmatta på vägarna, sen blir det ett vanligt elit innertak, men hur tätar man egentligen i skarven mellan mattan(väggen) och takskivan, (det blir ju en glipa där som täcks av en list), tänkte när det blir långa heta duschar så vattenångan fyller hela rummet

Hoppas ni förstår hur jag menar
 
  • 20091025_3595.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
ingen som har nå info om detta?
 
Hur gjorde du till slut?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.