Hur lossar man isdispensern
Electrolux eufg 29800x
Electrolux eufg 29800x
Har talat med en electroluxservice norrut,umeå, bläddra med function och stanna där rektangeln är, kvittera, rutan försvann, nytt förslag, kör functionen med snösjärnan tills den är klar, 48-52 tim. Gör sedan en avfrostning på 2 dygn. Klart typ torsdag. Vet ej varför jag inte jag fick igång dispensen innan, hålla in 2 knapper, hände inget, får hoppas att man får mer tips, torsdag em. Inget barnlås på.returen skrev:
Tack så länge
BN
den gick/går inte allas?B bengt nolen skrev:Har talat med en electroluxservice norrut,umeå, bläddra med function och stanna där rektangeln är, kvittera, rutan försvann, nytt förslag, kör functionen med snösjärnan tills den är klar, 48-52 tim. Gör sedan en avfrostning på 2 dygn. Klart typ torsdag. Vet ej varför jag inte jag fick igång dispensen innan, hålla in 2 knapper, hände inget, får hoppas att man får mer tips, torsdag em. Inget barnlås på.
Tack så länge
BN
Ok strömen på igår torsdag em, fredag kl 1700, minus 20 grader, nu hur ska jag få igång dispensen, funkar inte med manualen, någon med ideer, isbehållare ?
Burken på baksidan där vattnet går in, med microbrytaren är torr,
Mvh
Burken på baksidan där vattnet går in, med microbrytaren är torr,
Mvh
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
den producerar ingen is alls?B bengt nolen skrev:
inga felkoder??
isbingen är hel och sitter på plats dvs trycker in kontakten i bakkant
Nej
Skrivfel det var onsdag strömmen kopplades på, torsdag em minus 20, stoppade in 2 elektroniska tempmätare, sladen ca 2 mm, öppnade frysen nu, fredag fm, frost på fläktgallret, kan kablarna har gjort det, tog bort dom,B bengt nolen skrev:
Isbehållaren ser ut att vara riktigt inskjuten
Mvh
Logga in
Skapa konto