Hej!
Relativt nyinflyttade i vårt hus och skulle idag sätta upp en lampa i sonens lekrum.
Lampknappen är kopplad till både uttag ovanför fönstret och belysning/dimmer i fönsterkarmen.
Hur är tanken att denna ska användas?
Är det endast dimbara lampor som kommer funka här? Eller är de knasigt kopplat på något vis?
Vi har dessa uttag ovanför varje fönster i huset, samt belysning/dimmer i varje fönsterkarm. Jag har testat i flera rum och det är samma resultat överallt 🤷🏽♀️
Relativt nyinflyttade i vårt hus och skulle idag sätta upp en lampa i sonens lekrum.
Lampknappen är kopplad till både uttag ovanför fönstret och belysning/dimmer i fönsterkarmen.
Hur är tanken att denna ska användas?
Är det endast dimbara lampor som kommer funka här? Eller är de knasigt kopplat på något vis?
Vi har dessa uttag ovanför varje fönster i huset, samt belysning/dimmer i varje fönsterkarm. Jag har testat i flera rum och det är samma resultat överallt 🤷🏽♀️
Redigerat:
Testa att bara klicka på knappen, inte hålla in den nånting.
Kan ju vara att dimmern inte klarar så låg effekt som det är i ledlampor. Skulle byta till led i min spisfläkt men jag var tvungen att ha en glödlampa och en led. Med 2 led funka det inte.M Molnet9092 skrev:Hej!
Relativt nyinflyttade i vårt hus och skulle idag sätta upp en lampa i sonens lekrum.
Lampknappen är kopplad till både uttag ovanför fönstret och belysning/dimmer i fönsterkarmen.
Hur är tanken att denna ska användas?
Är det endast dimbara lampor som kommer funka här? Eller är de knasigt kopplat på något vis?
Vi har dessa uttag ovanför varje fönster i huset, samt belysning/dimmer i varje fönsterkarm. Jag har testat i flera rum och det är samma resultat överallt 🤷🏽♀️
Men klicka bara och låt den vara, kan vara en sån där som tänder mjukt. Dvs att det tar några sekunder.M Molnet9092 skrev:
Väldigt udda dock att de ligger på samma tändning.
Klicka här för att svara
