3 687 läst ·
22 svar
4k läst
22 svar
Hur styrs min golvvärme?
Här kan du läsa om ventilen är inställd på 1 eller 2-rörs:
http://www.mma.se/produkter/etthalsventilrotventil-rfa-38vbb/
http://www.mma.se/produkter/etthalsventilrotventil-rfa-38vbb/
Det finns ingen cirk-pump för golvvärmen, den sitter direkt på radiatorslingan.Stringfellow Hawke skrev:
Det är torpargrund med betongbjälklagThomas_Blekinge skrev:
Jag stängde termostaten till handdukstorken när vi flyttande in för 2 månader sen men golvet blir fortfarande varmt.BrokenArrow skrev:
Klicka här för att svara