Tänker isolera ovanpå en avjämnad platt och funderat på hur stora ojämnheter man kan acceptera? Har i nuläget 5-10mm mellan högst och lägst. 3-5mm/m i nivåskillnad.
Blir ju en flytspackling ovanpå isoleringen sen, som får ta upp ojämnheter, men vill veta inte isoleringen knäcks.