Tänker isolera ovanpå en avjämnad platt och funderat på hur stora ojämnheter man kan acceptera? Har i nuläget 5-10mm mellan högst och lägst. 3-5mm/m i nivåskillnad.

Blir ju en flytspackling ovanpå isoleringen sen, som får ta upp ojämnheter, men vill veta inte isoleringen knäcks.
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.