Hej. Har två bruna fabrikslackerade ytterdörrar. Fick dem på köpet vid fönsterbyte för flera år sedan. Utsatta för sol och väder. Såg jättefina ut de första åren sedan har de blivit allt mer matta och flammiga. Se bild. Har förstått senare att de borde ha vaxats årligen. Fick tyvärr ingen information av installatören om detta. Någon som har förslag på hur man kan snygga till dem utan ommålning?
 
  • Brun, flammig fabriksfärgad ytterdörr med två små fönster och guldfärgat dörrhandtag, exponerad för sol och väder.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.