Hej. Har två bruna fabrikslackerade ytterdörrar. Fick dem på köpet vid fönsterbyte för flera år sedan. Utsatta för sol och väder. Såg jättefina ut de första åren sedan har de blivit allt mer matta och flammiga. Se bild. Har förstått senare att de borde ha vaxats årligen. Fick tyvärr ingen information av installatören om detta. Någon som har förslag på hur man kan snygga till dem utan ommålning?