Hej!

Jag tänkte montera upp 4 st horisontella väggskåp från IKEA under helgen.

Förutsättningar: Yttervägg, spånskiva + 13 mm gips, diffusionsspärr precis bakom spånskivan, ingen möjlighet att träffa reglar med samtliga skruvar.

Spontant tänkte jag använda expander för dubbla skivor, men gissar att det skulle skada plasten?
Hur löser jag denna montering på bästa sätt?


MVH

Stefan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.