696 läst ·
3 svar
696 läst
3 svar
Hur skapar man bevakning av ett forum?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nej, du måste inte lägga in ett inlägg för att bevaka ett forum eller en tråd (=ämne). Men du måste vara inloggad och klicka på Forumverktyg > Bevaka detta forum eller Ämnesverktyg > Bevaka detta ämne.
Förinställda inställningar för bevakningsläge (Direkta meddelanden per e-post, Daglig e-postrapport, Inga meddelanden via e-post etc) finner du under länken Inställningar.
Dina bevakningar finner du under länken Bevakningar.
Förinställda inställningar för bevakningsläge (Direkta meddelanden per e-post, Daglig e-postrapport, Inga meddelanden via e-post etc) finner du under länken Inställningar.
Dina bevakningar finner du under länken Bevakningar.
Klicka här för att svara