hej är det någon här som vet hur man ska koppla i mot dom här färgerna så jag inte gör fel och gör ström av brott i byggnaden
Ingen kan veta vad som sitter i andra änden på dem. Men om jag skulle gissa så tror jag på en nolla och två tändtrådar.
Japp, jag skulle gissa samma. Men att mäta är att veta.
Armaturen är nog inte heller dubbelisolerad så man får egentligen inte sätta en jordad stickpropp på den eller sätta upp den i icke isolerade utrymmen (exvis rum med jordade uttag).
Armaturen är nog inte heller dubbelisolerad så man får egentligen inte sätta en jordad stickpropp på den eller sätta upp den i icke isolerade utrymmen (exvis rum med jordade uttag).
Klicka här för att svara




