4 006 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Hur ska man göra med sticketaket?
Tänkte lägga nya betongpannor på mitt hus, huset är av äldre modell och har just nu sticketak under teglet. hur ska man göra? ska man behålla sticketaket lr ta bort? Vinden är oinredd och man ser att sticketaket ser fräscht ut.
har själv spåntak, antar att det är det du menar. är bärläkten fräscha så är det ju inga problem o låta det vara kvar. hade du annars tänk riva allt o sätta råspont? måste var ett helvetesgöra o riva så mycket. behåll om det ser ok ut.
skapa dig inte mer arbete än du redan har =)
skapa dig inte mer arbete än du redan har =)
Klicka här för att svara