Det blir "plast" bensin med lite mer olja i. Det dubbla?
Samt ska spraya på rostskyddsmedel. Måste kolla på Biltema. Sen får jag motionera den en gång om året eller oftare.
Jag behöver den till mitt nya hus. Dörför ska den inte säljas.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.