1 729 läst ·
33 svar
2k läst
33 svar
Hur ska jag koppla lampan?
Det finns ett hål i mitten på metallfästet, tänkte försöka montera kroken i taket igenom hålet på något sätt. Kanske inte den snyggaste lösningen, återstår att se🙂D Dilato skrev:
https://www.orsjo.com/aboutuseless skrev:
R RoAd skrev:
Och även dom säljer lampor utan stickpropp med kassa instruktioner. Så vad var poängen med ditt första inlägg i tråden?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.orsjo.com/products/starlight-1
Nej det gör dom inte. Det är bara du som tror så eftersom så mycket kinaskräp säljs i köpladorna. Blir ganska less på att denna fråga dyker upp typ tre ggr i veckan här på forumet pga folk köper det som ser fint ut istället för det som faktiskt fungera i sitt hem. Tycker du det är normalt förfarande? Köper du en bil för att den är fin och inte för hur den ska användas? "Oj bilen går inte in i mitt garage, aja får fråga på forumet hur jag gör garaget att passa bilen"Z Zoozaa skrev:
Jag har aldrig haft problem med en lampa från Ikea, kanske börja där?


