Japp, efter dörrbyte så ser det ut så här, gamla dörren satt tydligen snett. Nu finns en springa på ca 10mm runtom. Problemt är att ovanför dörren så är spelrummet endast 3-4mm, så jag kan inet sätta en list där. På sidorna kan jag ju sätta en liten list.

Vad hade ni gjort? Fyllt med fogmassa (givetvis för våta utomhusutrymme) och målat över?

glapp.jpg
 
Ta bort den gamla infodringen och gör en ny!
 
MathiasS skrev:
Ta bort den gamla infodringen och gör en ny!

ehh, det har du nog rätt i :-[
 
ja gör ny utesmyg !! fog som tål vatten ?? du menar silikon kanske och är ej övermålningsbar. Skulle vara en utefog då men skall du göra det riktigt så gör ny smyg...

Staffan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.