2 089 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Hur ska jag dölja glappet efter dörrbyte?
Japp, efter dörrbyte så ser det ut så här, gamla dörren satt tydligen snett. Nu finns en springa på ca 10mm runtom. Problemt är att ovanför dörren så är spelrummet endast 3-4mm, så jag kan inet sätta en list där. På sidorna kan jag ju sätta en liten list.
Vad hade ni gjort? Fyllt med fogmassa (givetvis för våta utomhusutrymme) och målat över?

Vad hade ni gjort? Fyllt med fogmassa (givetvis för våta utomhusutrymme) och målat över?

ja gör ny utesmyg !! fog som tål vatten ?? du menar silikon kanske och är ej övermålningsbar. Skulle vara en utefog då men skall du göra det riktigt så gör ny smyg...
Staffan.
Staffan.
Klicka här för att svara