Hur brukar man göra runt fönstren?
Sätter man fodret ovanpå/mot fönsterkarmen, som brädan symboliserar?
Eller mot ramen/träet som är längre bakom/vid sidan av själva fönsterkarmen?
På bilden är det två fönster som står i ett hörn.
Sätter man fodret ovanpå/mot fönsterkarmen, som brädan symboliserar?
Eller mot ramen/träet som är längre bakom/vid sidan av själva fönsterkarmen?
På bilden är det två fönster som står i ett hörn.
Redigerat:
Produkter som diskuteras: "sätts fönsterfoder"
Listverktyget Gerikt'n
För listning av dörrar och fönster
236 kr inkl moms
Läs mer
En till bild från ett annat sälle, mellan två fönster.
Samma sak här, monteras fodret ovanpå karmen eller mot träet längre bak, vid sidan av karmen.
Vi måste ju naturligtsvis göra likadant överallt, men man kanske ser lättare på den här bilden, syns bäst på den första.
Samma sak här, monteras fodret ovanpå karmen eller mot träet längre bak, vid sidan av karmen.
Vi måste ju naturligtsvis göra likadant överallt, men man kanske ser lättare på den här bilden, syns bäst på den första.
Redigerat:
Klicka här för att svara


