Hur brukar man göra runt fönstren?
Sätter man fodret ovanpå/mot fönsterkarmen, som brädan symboliserar?
Eller mot ramen/träet som är längre bakom/vid sidan av själva fönsterkarmen?
På bilden är det två fönster som står i ett hörn.
 
  • DSCN3040.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
En till bild från ett annat sälle, mellan två fönster.
Samma sak här, monteras fodret ovanpå karmen eller mot träet längre bak, vid sidan av karmen.
Vi måste ju naturligtsvis göra likadant överallt, men man kanske ser lättare på den här bilden, syns bäst på den första.
 
  • DSCN3041.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • DSCN3038.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Vet inte om jag förstod riktigt, men foder monteras utanpå karm eller påsalning om du har det.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.