Provat det, men problemet är att jag inte får grepp och snurra ner den. Den övre fyrkantiga delen roterar, fritt, fattar inte ens vad poängen är med det? 😂Rickard. skrev:
Den nedre delen är för tunn att få grepp om, skruva och trycka ner med samtidigt.
Det är säkert en expanderdyvika som när du drar åt fyrkantiga skruven gör gummiringen större.Yvonne Westberg skrev:
Lossa den helt, tryck ner den så gummiringen lossnar, då blir den mindre och får plats i hålet.
Ja! Det låter troligt. Men det händer inget när jag snurrar fyrkanten mer än att den sista vita delen efter gummit också snurrar?D Dilato skrev:
Men nu när jag satte dit pluggen rinner inte vattnet undan när jag spolat toan igen? Så fort jag tog ur proppen rann vattnet bort.D Dilato skrev:
Jag rensade ett stopp med rensband och allt flöt på tills jag satte i pluggen.
Produkter som diskuteras: "rensband"
Rensband för stopp i avloppet 7,5 m
För avloppsrensning
74 kr inkl moms
Läs mer
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 054 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 054 inlägg
Det låter som att du har halvstopp i röret. När du sätter tillbaka pluggen kan luften inte komma ut och det rinner dåligt. Tänk en petflaska som är full med vatten. När du vänder den upp och ner finns ingenstans för luften att ta vägen, det rinner långsamt. Prova rensa rören igen.Yvonne Westberg skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden