Tog bort den imorse för att en gubbe skulle kolla in där och nu då jag skulle sätta tillbaka den så får jag inte till det.
Jag hat försökt att bara trycka in den med våld, sen tog jag i lite mer. Men innan jag tar i ännu mer tänkte jag att det kanske är bra att fråga här med. Känns som att flärpen är fär mycket i vägen. Tror att allt sitter som det gjorde när jag tog bort den, misstänker att vvs-gubben inte fippmat med den för att busa.
Kanske är I fel forumdel, hittade inget som handlade om hål i innerväggar med rör bakom.