Tog bort den imorse för att en gubbe skulle kolla in där och nu då jag skulle sätta tillbaka den så får jag inte till det.

Jag hat försökt att bara trycka in den med våld, sen tog jag i lite mer. Men innan jag tar i ännu mer tänkte jag att det kanske är bra att fråga här med. Känns som att flärpen är fär mycket i vägen. Tror att allt sitter som det gjorde när jag tog bort den, misstänker att vvs-gubben inte fippmat med den för att busa.

Kanske är I fel forumdel, hittade inget som handlade om hål i innerväggar med rör bakom.
 
  • Öppen accesspanel till rör i vägg bakom vit radiator, med en plasthink i förgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Inspektionslucka hålls i handen, ej monterad, med synlig flärp som kan vara i vägen, i ett badrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Person som håller en demonterad toalettpappershållare, synliga röda strumpor, i ett badrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Demontage av ventilationsskydd i badrum, person i röda strumpor i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Själva ramen skulle ha suttit kvar i väggen.
Det kan vara så att den var dåligt ditsatta från början.

Ta och ta loss luckan från ramen, sätt sedan fast ramen i väggen, ta å försök att fästa ramen med några skruvar.
Montera dit luckan i ramen.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.