S
Ja, det var frågan!
 
Varför är frågan?

Har du insett att detta forum är en starkare drog än kokain?

Skicka ett PM till en moderator så kanske de kan "Banna" dig
 
Det är väl bara att be en admin ta bort din inloggning? Fast som Tripod säger så kommer du nog tillbaka :)
 
Kan tänka mig att det är problem att ta bort nån från forumet och ändå ha kvar inläggen, forumet kan ju bli lite inkonsistent.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.