Tripod #2 Medlem · Västerbotten · 392 inlägg 16 mar 2007 08:45 Tripod Medlem Västerbotten 392 inlägg 16 mar 2007 08:45 #2 Varför är frågan? Har du insett att detta forum är en starkare drog än kokain? Skicka ett PM till en moderator så kanske de kan "Banna" dig
Varför är frågan? Har du insett att detta forum är en starkare drog än kokain? Skicka ett PM till en moderator så kanske de kan "Banna" dig
O OlaF #3 Medlem · Stockholm · 1 424 inlägg 16 mar 2007 09:11 OlaF Medlem Stockholm 1 424 inlägg 16 mar 2007 09:11 #3 Det är väl bara att be en admin ta bort din inloggning? Fast som Tripod säger så kommer du nog tillbaka
Det är väl bara att be en admin ta bort din inloggning? Fast som Tripod säger så kommer du nog tillbaka
bonnier #4 Renoverare · Östergötland · 2 262 inlägg 16 mar 2007 09:38 bonnier Renoverare Östergötland 2 262 inlägg 16 mar 2007 09:38 #4 Kan tänka mig att det är problem att ta bort nån från forumet och ändå ha kvar inläggen, forumet kan ju bli lite inkonsistent.
Kan tänka mig att det är problem att ta bort nån från forumet och ändå ha kvar inläggen, forumet kan ju bli lite inkonsistent.