M Mickedahl #1 Medlem · Stockholm · 14 inlägg 15 jan 2017 20:25 Mickedahl Medlem Stockholm 14 inlägg 15 jan 2017 20:25 #1 Hej! Vi har en tapet som börjat släppa från skarven (se bild). Vet någon hur vi bör tackla problemet? Rycka av hela och tapetsera om eller kan vi limma fast det kanske? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej! Vi har en tapet som börjat släppa från skarven (se bild). Vet någon hur vi bör tackla problemet? Rycka av hela och tapetsera om eller kan vi limma fast det kanske? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Stefan N #2 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 712 inlägg 15 jan 2017 20:30 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 712 inlägg 15 jan 2017 20:30 #2 Är det nån typ av renoveringstapet? Målad tapet? Ser ganska tjock ut.
Anna_H #3 Husägare · Värmland · 14 615 inlägg 15 jan 2017 20:37 Anna_H Husägare Värmland 14 615 inlägg 15 jan 2017 20:37 #3 Ser inte alls ut som tapet?
Joco_ #4 Medlem · Östergötland · 312 inlägg 16 jan 2017 13:47 Joco_ Medlem Östergötland 312 inlägg 16 jan 2017 13:47 #4 Det verkar ju vara någon slags renoveringstapet eller liknande, som dessutom har generalskarvats med väggskivan (?). Testa med att pensla på rikligt med våtrumslim och "stäng".
Det verkar ju vara någon slags renoveringstapet eller liknande, som dessutom har generalskarvats med väggskivan (?). Testa med att pensla på rikligt med våtrumslim och "stäng".
D daffolina #5 Medlem · Halland · 83 inlägg 7 feb 2017 12:32 daffolina Medlem Halland 83 inlägg 7 feb 2017 12:32 #5 Hur har det gått? Jag hade nog skärt bort delen som buktar ut och därefter spacklat så att det blir slätt...
Hur har det gått? Jag hade nog skärt bort delen som buktar ut och därefter spacklat så att det blir slätt...
S SBH #6 Anonym 7 feb 2017 13:04 SBH Anonym 7 feb 2017 13:04 #6 daffolina skrev: Hur har det gått? Jag hade nog skärt bort delen som buktar ut och därefter spacklat så att det blir slätt... inte inloggad sen ts ställde frågan. så svar får du nog vänta på
daffolina skrev: Hur har det gått? Jag hade nog skärt bort delen som buktar ut och därefter spacklat så att det blir slätt... inte inloggad sen ts ställde frågan. så svar får du nog vänta på