I vårat sovrum så har vi ett smalt fönster som saknar handtag, var så när vi flyttade in i lägenheten. Nu skulle jag vilja kunna öppna detta och ha som vädringsfönster. Övriga fönster i lägenheten har en "tilt" funktion dvs. att man vrider handtaget så att det pekar rakt upp så lutar fönstret utåt, spelar detta någon roll i val av handtag/nyckel eller vad jag nu behöver?
Bifogar en bild på hur det ser ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder