Buskfyggaren
I vårat sovrum så har vi ett smalt fönster som saknar handtag, var så när vi flyttade in i lägenheten. Nu skulle jag vilja kunna öppna detta och ha som vädringsfönster. Övriga fönster i lägenheten har en "tilt" funktion dvs. att man vrider handtaget så att det pekar rakt upp så lutar fönstret utåt, spelar detta någon roll i val av handtag/nyckel eller vad jag nu behöver?

Bifogar en bild på hur det ser ut.

En närbild av ett fönsterlås utan handtag, fingrar övre delen, visar detaljer för val av handtag eller nyckel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.