Sitter å ska beställa pryttlar till blivande poolen.
Stålstommen är 6.2m invändig diameter.
Ställer jag 100mm eps mot stommen så får jag 6m som är ett standardmått på liner.
Men har kommit underfund med att det nog är klurigt med en platon mot stålet då jag tänkt köra saltklorinator.
EPS finns också i 70mm.
Med platon och betongtäckmatta innerst så landar vi kring 5.98m.
Har liner'n redan undermått så mina 2cm extra blir för mycket???
